NAWNE 2024

16-18 kwietnia

more details comming soon

Transmisje z XII Edycji Konferencji NAWNE

O Konferencji

Celem Konferencji NAWNE jest przedstawienie różnego typu narzędzi i metod wykorzystywanych w analizie danych ekonomicznych, aby lepiej zrozumieć prawidłowe funkcjonowanie współczesnej gospodarki zarówno w skali mikro-, jak i makroekonomicznej.

Wydarzenie to ma charakter naukowy, tworzymy platformę wymiany wiedzy, doświadczeń i poglądów między studentami, wykładowcami, a przedstawicielami świata biznesu oraz swobodnej prezentacji wyników badań zarówno przez studentów I i II stopnia, jak i doktorantów.

Dodatkowym celem przedsięwzięcia jest edukowanie uczestników w obszarze zastosowań narzędzi analitycznych - na Konferencji prezentowane są zwykle innowacyjne i nowoczesne rozwiązania, często nie przedstawiane podczas uczelnianych zajęć, a przydające się w praktyce w późniejszym życiu zawodowym.

Wydarzenie to z roku na rok przyciąga coraz większą liczbę pracowników naukowych, studentów oraz wszystkich zainteresowanych tematyką analizy danych ekonomicznych. Rok temu mieliśmy zaszczyt gościć kilkuset uczestników z ponad 10 miast w Polsce.

Dla Uczestników

Biorąc udział w Konferencji masz szansę zdobyć wiedzę i wysłuchać referatów na różne tematy, których autorami są studenci z wielu polskich ośrodków akademickich. Różnorodność tematów i pomysłów wystąpień z roku na rok zaskakuje, co pokazuje tylko atrakcyjność wydarzenia w kontekście możliwej do zdobycia wiedzy. Jest to także dla Ciebie niesamowita szansa na zyskanie innego spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość i na znaczące poszerzenie swojej wiedzy oraz doskonalenie swoich kompetencji.

Tegoroczna edycja Konferencji odbędzie się w dniach 16-18 kwietnia 2024 r. w formie hybrydowej - za pośrednictwem transmisji na tej stronie i serwisie Facebook oraz stacjonarnie, na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne.

W celu uzyskania bieżących informacji zapraszamy do odwiedzenia fanpage’a Konferencji i śledzenia wpisów!

Harmonogram

*Harmonogram comming soon

Dla Prelegentów

Warunki uczestnictwa w konferencji:

  • Referentami prac mogą być studenci lub doktoranci. Współautorem referatu może być pracownik naukowy.
  • Na podstawie treści przesłanych formularzy zgłoszeniowych Organizatorzy dokonają oceny proponowanych wystąpień. W związku z tym, streszczenie referatu zawarte w formularzu powinno mieć objętość minimum 1300 znaków i zawierać informacje o celach badawczych pracy oraz krótki opis metodyki wykorzystanej dla ich realizacji. Lista osób wraz z tytułami referatów zakwalifikowanych na Konferencję zostanie zamieszczona na jej stronie.
  • Forma prezentacji jest ustna, a czas przeznaczony na nią nie może przekroczyć 15 minut. Referat można wygłosić w języku polskim lub angielskim. Dodatkowo referent może się wspomóc prezentacją multimedialną, którą należy przesłać Organizatorom do wskazanego w regulaminie terminu.
  • Istnieje możliwość opublikowania pracy powstałej na bazie planowanego referatu w monografii pokonferencyjnej, wymogi redakcyjne zostały zamieszczone poniżej.

Zgłoszenia na konferencję prosimy przesyłać poprzez formularz dostępny pod tym linkiem:

www Formularz zgłoszeniowy



W celu uzyskania dalszych informacji zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Konferencji.

Regulamin pdf

Wymogi redakcyjne monografii pokonferencyjnej

  • Praca powinna zostać napisana w programie Microsoft Office Word 2007 lub nowszym, a nazwą pliku ma być nazwisko/a autora(ów), np. "kowalska.docx",
  • Tekst należy sformatować według załączonego szablonu (zob. dół strony),
  • Objętość pracy nie może przekroczyć 12 stron A4, łącznie z bibliografią, wszelkimi tabelami, rysunkami, grafikami czy wzorami.
  • Poniżej znajduje się „Instrukcja formatowania tekstu”, w której dostępne są wszelkie szczegóły w tym zakresie.

Procedura wklejania tekstu do zamieszczonego poniżej szablonu (oprócz instrukcji formatowania tekstu, trzeba więc pod spodem zamieścić odpowiedni szablon pliku w Wordzie):

  • tekst najlepiej napisać systemem blokowym (bez żadnych tabulacji, marginesów);
  • po napisaniu tekstu skopiować go i wkleić do szablonu - wszystko zostanie automatycznie sformatowane;
  • tabele, grafiki wstawić od razu do tekstu zgodnie z szablonem;
  • dodatkowo wszystkie grafiki, rysunki przesłać osobno w wymaganych formatach na adres predkia@uek.krakow.pl, na ten adres przesyłamy również sformatowany tekst pracy
  • stosować przypisy literaturowe śródtekstowe, na końcu wstawić zwykłą bibliografię - spis wykorzystywanej literatury (w porządku alfabetycznym).

Instrukcja Formatowania Tekstupdf

Szablonpdf

Linki do monografii z poprzednich edycji:

mon
mon
mon
mon
mon
mon
mon
mon
mon
mon
mon
mon

Tak wyglądało NAWNE w 2019 r...

Obejrzyj zapowiedź XII Edycji NAWNE!

Organizatorzy

logoknad

Koło Naukowe Analizy Danych powstało w roku 2009 i na początku działalności pracowało pod fachowym okiem dr hab. Barbary Pawełek, prof. UEK. Naszą misją jest propagowanie znaczenia analizy danych w praktyce gospodarczej. Swoje cele realizujemy poprzez liczne szkolenia dotyczące wykorzystania metod i narzędzi analitycznych.

Nawiązujemy współpracę z firmami biznesowymi, w ramach której organizowane są szkolenia, seminaria i inne spotkania z pracownikami różnych działów. Wszystkie te działania mają na celu pomoc w ukierunkowaniu członków Koła na rynku pracy oraz służyć ich rozwojowi i zgłębianiu wiedzy.

Prowadzimy także własne badania ekonomiczne oraz marketingowe, aktywnie i z sukcesami uczestniczymy w konferencjach i konkursach. Obecnie opiekunami Koła są Prof. dr hab. Adam Sagan, dr hab. Artur Prędki, dr Łukasz Kwiatkowski oraz dr Beata Osiewalska.

Kontakt

Główny koordynator konferencji NAWNE 2024:
Angelika Sowa

E-mail: konferencja.nawne@gmail.com

Adres:

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Koło Naukowe Analizy Danych UEK

ul.Rakowicka 27, 31-510 Kraków

 Statystyki